Måndagkväll

Jag känner att jag måste få ur mig lite grann ikväll. Känner att jag håller på att bli knäpp snart. Har på något vis något samveteskval med mig själv och har inte alls ro i kroppen för närvarande :(. Har en svag känsla av att det kommer bli en natt med mycket funderingar och lite sömn så istället ska jag försöka skriva av mig redan nu och hoppas att jag kan sova sen.

Jag irriterar mig på mig själv för att inte våga stå upp och motivera varför jag vill göra som jag gör utan att må dåligt efteråt. Gash. :( Att det alltid blir en hektisk diskussion så fort jag öppnar munnen och vill ha ngt sagt är något jag inte själv förstår. Hatar det verkligen, väljer ofta att hålla klaffen istället tills den dag allt bara rinner över. Bläää!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Hejhej! Skönt att skriva av sej lite! Hoppas de känns bra snart :)



Tänkte bara sno 5 sek av ditt liv - var gärna med i min tävling på bloggen - du kan vinna väggdekor till värde av 250 kr! LYCKA TILL!



är bloggdesigner ifall du vill ha personligare deisgn med! KRAM

2011-01-19 @ 14:30:03
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Caroline

jumpsuits - hot or not?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0