Jag har bestämt mig...

för att komma tillbaka till den form jag var för ett par år sedan. Jag cyklade i princip överallt och hade mycket! kondition på programmet. Jag gillar inte det jag ser i spegeln längre och vill så gärna få en snygg kropp till sommaren även längre än så. Jag snackar inte en viktnedgång och formanpassning till size 0 för det klarar jag aldrig. Men börja nätt med att dra ner på socker och fettintag så måste det bli en förändring. Börja med de dagliga promenaderna även om de ibland kan kännas riktigt tunga efter långa skoldagar. Det är dags att bli en förändring och jag kommer känna mig så mycket lättare om det skulle bli så. Anledningen till detta kan bero på att jag börjar känna att mycket av de kläder och sånt jag har inte passar längre och jag har verkligen trivts i de kläderna. Jag kommer försöka börja skriva ner allt som äts och hur mycket jag tränar. Det tidigare träningsprogrammet jag satt upp ska justeras lite grann men det kommer absolut bli ett par gympass i veckan både på egen hand i styrketräningsdelen och konditionsdelen men även en del pass för att blanda egen träning och gruppträning.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja men en ring skadar inte :D



har din helg varit till belåtenhet då? :)

2010-03-07 @ 21:06:50
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0