Marknadsföra sig själv...

Jag är inget vidare bra på det där med att skriva CV och personliga brev. Helt ärligt så avskyr jag det då det tar så förskräckligt lång tid men ikväll gjorde jag revolt och påbörjade en ny ansökan till ett receptionist/ekonomiassistent arbete. Tycker själv att det blev sjukt bra nu i slutet och hoppas på något vis att företaget också tycker om den. Men några bra tips på vad man ska tänka på har jag tyvärr inte. Ska dock fundera över det där och se om jag hittar någon/några andra som skrivit och sedan tipsa.


Kommentarer
Postat av: MLI

jaa det var riktigt gott :D

2010-04-16 @ 22:15:05
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: Therese

Det finns många bra CV-guider på nätet. Tycker också det är jobbigt, att "skryta" över sig själv och låta ödmjuk och inte överdriva på samma gång. Haha :P

2010-04-19 @ 10:08:35
URL: http://therre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0