110120 - Torsdag

Jag har gjort ett av de absolut svåraste idag, sådant som jag verkligen avskyr att göra och skjuter gärna på i flera dagar innan jag ser till och gör det.

För att börja från början, vi har en arbetsmarknadsdag på högskolan varje år runt den 10 februari, som vi valt att kalla framtidsdagen. Iår har jag valt att vara företagsvärd på denna dag men jag hade nog inte riktigt förväntat mig att det skulle vara så pass jobbigt som det var att ta kontakt med detta företag. Jag har någon slags fobi mot att ringa till människor jag inte känner. Jag verkligen hatar att göra det. :( Men idag så gjorde jag det äntligen efter att ha skjutit på det sedan i tisdags. Men hon jag pratade med var verkligen helt underbar och jätte vänlig så egentligen vet jag inte vad jag stressar upp mig för och är nervös inför. Men det är lugnt nu, nu kan jag slappna av för nu har jag tagit kontakt och kan lägga den biten bakom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0