110116 - Söndag

Äntligen har jag lämnat in min rapport så jag känner mig lite fri såhär söndag kväll i slutet av vecka 2. Det har varit ganska hektiskt att känna att jag skulle hinna bli klar men nu så har jag lämnat in den och det är bara opponering och eventuell komplettering kvar.

Jag har äntligen börjat känna vad äkta kärlek för vänner är för något. Alltså sådan kärlek man känner inför sina vänner och den kärleken kommer jag kunna leva på läääänge. Jag har aldrig känt så starkt för något tidigare och det glädjer mig verkligen att jag kan känna så stark kärlek till något. Att veta att ens vänner känner en och vet att de ställer upp för en i både lyckliga och jobbiga situationer är det jag inte riktigt tidigare kunnat lita på. Jag är en väldigt självständig människa som vill ha mycket space omkring mig. Tack mina älskade vänner! Ni vet vem ni är och ni ska verkligen ta åt er, för ni är guldvärda allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0