110109 - Söndag

God kväll!

En snabb repris av helgen, mycket träning. Indoor W Express i fredags eftermiddag och sedan Body Step igår morse. Jag var även iväg och handla mat med pappa i fredags eftermiddag inför kalas igår och födelsedagsfirande idag.

Så igår sysselsatte jag mig träning på förmiddagen och sedan plugga lite grann tidig em innan jag gjorde mig iordning för kalasfirande av min syster. Därefter så stack jag ut strax innan 9 och det var snooorhalt ute :O. Hängde hos Micke för lite mattehjälp till en kompis men det var då man kände att oj så länge sedan det var man pluggade matte B. Det är väl 5 år sedan sist eller så. :P Därefter begav vi oss mot nyhavn på möllan och drack cider och öl. När de stängde vid ett bestämde vi oss för att dra till brogatan men när vi kommer dit är det givetvis kö så vi vänder och går hem. En ofrivlligt tidig hemgång. Så man kom hem strax efter 2 inatt.

Sov till cirka 11 och sedan plugga lite grann innan man fira syster ikväll med middag och tårta samt lite presenter.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... jag önskar att det hade räckt med att några pennor bytte plats här hemma, men så är tyvärr inte fallet :) Ha en riktigt bra dag !

2011-01-10 @ 09:42:04
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0