110104 - Onsdag

Hej!

Hoppas allt är bra. Själv mår jag fin fint efter att äntligen fått i mig lite kaffe :P. Ännu en seg dag står på schemat, jag förstår inte varför jag alltid är så där tråkigt trött :(. Aldrig riktigt pigg oavsett hur mkt jag sover, beror det på stress tro? Aja, i vilket fall så ska jag komma igång med rapportskrivande idag och har påbörjat metoden. Ett steg i rätt riktning iaf.

Annars så blir det träning ikväll, body step :). Finns endast ett sätt att komma i ordning med ett av målen jag har och det är att jobba hårt med träning och kost annars kommer man ingenstans. Vägdag kommer vara torsdag morgon.

Har även lovat en årskrönika och den kommer komma snart. Har dock inte alls många bilder sedan hösten (mer än partybilder dock...)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja, jag har hört att den ska va bra, och sett reklamen på tv också såklart. :) Så den ser jag fram emot! :)

2011-01-05 @ 19:34:24
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0