Tisdag 5 oktober 2010

Godmorgon!

Vakna för cirka 2h sedan då jag skulle köra pappa till Lund då han ska på konferans med jobbet. Kom hem för cirka femtio minuter sedan och sedan dess har jag ätit frukost och ska strax duscha och se om man blir lite pigg. Sen är det nog dags att sätta igång och plugga idag också.

Jag och mina föräldrar var iväg med Saga hos veterinären igår. Riktigt vad vi kom fram till vet jag inte mer än att det finns 3 möjliga saker att göra. Antingen så byter man ut höfterna på henne eller så kan man sätta mini guldbitar på något sätt i hennes muskler i höfterna som gör att hon inte längre har ont och den sista minns jag inte riktigt. Men avliva henne som jag var ganska övertygad om att vi skulle vara tvungna att göra verkar inte vara ett alternativ just nu och det känns sjukt skönt! :) Men veta att hon har ont gör på något viss ändå ont i själen att veta.

Kommentarer
Postat av: emmelist

nice :D kul att du är med bruttan!!! rosa är ett bra val. jättefin i färgen .D

2010-10-07 @ 11:59:56
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0