Tisdag 26 okt 2010

Godkväll!

Jag är en trött person idag, otroligt trött. Pappa har varit bortrest ett par dagar så inatt fick jag vara nattvakt till Saga. En orolig natt är vad det blev... Vaken flera gånger då jag hörde Saga röra sig och orolig att hon ville gå ut. Sen någon gång cirka halv 5 spyr hon innanför dörren och bara yes eller inte, tänk själv, orka börja torka spya mitt i natten... blä!
Så dagen idag har gått i slowmotion med huvudvärk liggandes groendes i bakhuvudet hela dagen. Så ikväll blir det läggdags om en timme och sen upp och börja plugga imorgon.

Jag älskar dig ändå gumman..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så söt!!

2010-11-03 @ 13:54:31
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0