Oktoberutmaning

Jag utmanar mig själv med hjälp av Anna.

Mellan den 1:a-31:a oktober gäller följande:


50 km ska promenaras/springas/cyklas/simmas eller annan fysisk aktivitet som kan uppmätas i sträcka. Exempel på var du kan mäta sträckor finns HÄR. (Klicka på "Rita & mät")

10 träningspass ska utföras. Som träningspass räknas ett pass på minst 30 min och man är ombytt till träningskläder.

Ett träningspass ska under perioden vara minst 90 minuter. Exempelvis en långpromenad eller ett långt pass i gymmet.

2 yoga/meditations/avslappnings-pass ska utföras.

20 minuter sammanlagt i plankan. Varav minst 10 min ska vara på tårna.


Plankan

200 armhävningar, på knä eller tå.

200 situps.

200 knäböj.

Knäböj

200 höftlyft.

Höftlyft, (lyft höfterna upp och ner).


Lämna gärna en kommentar om även DU antar utmaningen!


“The only failure you should be worried about,
is the failure of NOT going for it!”

Kommentarer
Postat av: Anna - min viktresa med Xtravaganza

Åh vad glad jag blir att du också vill vara med! :) Jag kommer också starta på måndag (med undantag för promenader) eftersom jag har varit sjuk i veckan. Lycka till! Kram på dig!

2010-10-01 @ 16:09:10
URL: http://annaburman.blogspot.com/
Postat av: Linda Olsson

Tack! Den måste jag testa! Ser riktigt jobbigt ut, men det ska det väl va antar jag! :D

2010-10-12 @ 22:42:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0