Usch.. och MASSA GLÄDJE!!

Huvudvärk börjar spöka... :/ Får nog ta en tablett, stänga av datorn och lägga mig framför tv:n. Ska se ensam mamma söker kl 20 sen får det nog bli sängen skulle jag tro.. Jag hatar denna hemska huvudvärk som kommer gnagandes ibland. Senast jag hade sjukt ont i huvudet var för cirka en månad sen. Jag har ingen aning om vad det beror på eller så men jag får sjukt ont och enda sättet att bli av med det blir att sova.

Ny kurs imorgon också. VFU - verksamhetsförlagd utbildning.. och vi ska ut på företagen nästa måndag och vi vet fortfarande inte var vi ska vara för vi inte har fått tilldelade några platser. Så vi får väl se om det blir en teoretisk kurs eller om vi ska få se det i praktiken.

Ja just fan. en sak till det var ju ikväll som Malmö tog SM-guld!!!!!

Bildkälla

Malmö vann över Mjällby med 2-0 och Helsingborg spela oavgjort.
Detta gjorde att Malmö tog SM-guld med 2 poängs marginal. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0