Torsdag 4 nov 2010

God förmiddag!

Jag känner inte att det händer något intressant i mitt liv då mitt liv består av tentaplugg denna vecka. Har tenta i handelsrätt 2 imorgon och på ngt vis känner jag att det kan gå hur som helst. Det beror helt på vilka frågor som kommer om det kommer gå bra eller ej. Men hur orkar man hålla ordning på 150 000 paragrafer. Det är ju olika saker i varje paragraf också men vi får väl se om det går vägen imorgon. Jag kommer göra ett försök och kommer bli skjetna glad om det går vägen men kommer inte deppa ihop totalt om det inte gjorde det för det är bara och göra ett försök till helt enkelt.

Men vad weird det känns, för man tyckte nyss var det ju sommar och vi är redan inne i november för när man börja skolan igen i slutet av augusti så tänkte man, det är låååångt till november men nu är vi här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0