Söndag 14 nov 2010

Jag har bestämt mig, det blir detoxveckor med start nästa vecka. Typ bara kött, fisk, frukt och vatten samt grönsaker kommer komma in i min mun... Planerat in 3-4 träningspass också. Måste få rutiner nu även om det kommer bli noll fritid eller noll sömn i cirka 6 veckor. Men lätt värt det ändå. Jag trivs inte i min kropp som den ser ut just nu, jag säger absolut inte jag är överviktig men jag vill inte ha putmage och känna mig "stor". Så ett par kilo ska bort. Motivationen ska hittas och det är dags nu att det händer något. Ska skapa mig ett belöningssystem också så jag har något att sträva efter. Men det känns verkligen sjukt bra och jag känner mig taggad över att det kommer bli bra. Det som kommer bli svårast att stå utan är nog kaffe, men någon kopp om dan får det ev bli. En dag i veckan (lördag) kommer bli den dag man får äta något men nästa lördag får jag nog stå utan för det måste bli en chockvecka. Första dagarna blir nog jobbiga men imorgon har jag iaf sovmorgon.

Annars i helgen har det varit trevligt ;). Blev brogatan både i fredags kväll och igår. Men gisses vilka konstiga människor det finns. Fulla norrlänningar är helt ärligt riktigt konstiga - säger man till en tjej "Jag ser att du vill ha mig, men tyvärr går det inte ikväll" så säger iaf jag att de är konstiga!

Jag Fått veta vart jag ska ha praktik också. Vet inte vad det är för ställen riktigt men det får jag veta imorgon eftermiddag.



Kommentarer
Postat av: Malin

Sophie, ALLA har putmage! Trist men sant.

Hoppas att det blir bra med praktiken.

Kramar

2010-11-14 @ 22:11:49
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/
Postat av: cornelia

Lycka till:)

2010-11-14 @ 22:12:15
URL: http://bohemians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0