Tisdag

Idag har jag inte gjort alls mycket. Tagit det lungt kan man väl säga, tog en tur till stan för att klura ut en födelsedagspresent till mamma som fyller år inom kort. Dock köpte jag inget men har lite livliga planer på vad det ska bli för något. Sen vart man hemma en sväng och åt innan man drog till gymmet och tränade balance och jag kan bara konstatera att jag nog är en av de ovigaste människorna. Men det är väl träning som får ordna upp det med gissar jag. :) Så nu sitter jag här och funderar på att dra på mig mjukiskläder och sätta igång dockteatern och spela ett tag innan det blir sängdags.


Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Jag är också jätteovig, men det går faktiskt att träna upp det där. Innan tränade jag mycket yoga och hjälp vad vig jag blev:)

2010-03-02 @ 23:14:08
URL: http://modeinspiration.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Hej

kika gärna in på min blogg och ställ en fråga till mig med den nya funktionen jag har på min blogg. Läs det senaste inlägget och så kanske du vill göra likadant? Tack i förhand för frågan

Kram Denise

2010-03-02 @ 23:21:12
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0