Onsdag

Dagen starta för ganska exakt 12h sedan. :) Gick upp för att fixa iordning kaffe, frukost och påklädning innan jag tog en cykeltur till station för att åka till skolan. Väl framme i skolort så gick jag ut till högskolan. Väl där gick det igenom ett par övningsuppgifter och sådär innan lunch och prat om grupparbete. Slog våra kloka huvuden ihop och bestämde oss för att använda en miljöutväderingsmodell ur kurslitteraturen. Efter många veligheter kom vi fram till det. Därefter tog jag bussen till stationen och sedan tåget hem igen. Var inne en vända på panduro hobby för att köpa pärlor åt henne. Vi kom bra överens och jag var mest med som smakråd. :) Hoppas verkligen deras figurer som de skulle göra blir bra.

Nu: ska jag fortsätta renskriva föreläsningsanteckningar från idag och sedan dra iväg och träna step ikväll.




Kommentarer
Postat av: Tobias

Visst är det :D

2010-03-25 @ 14:24:31
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0