Härliga onsdag!

Godkväll!

Dagen har varit underbar :). Dagen startade vid halv sex imorse då jag blev irriterad på mobilen som börjar få dåligt batteri :( och hade dött även om den var fulladdad igår morse. Tur var väl att alarmet ringde alls. Men iaf så gick jag upp, fixade till mig med hudvård, hårplattning och sminkning. Därefter påbörjades påklädningsproblemet :P, alltid lika svårt att bestämma sig för vad man ska ha på sig. Jag kan inte riktigt bestämma mig för sånt kvällen innan för det handlar alltid om hur jag mår den dagen. Frukost nästa på agendan för att sedan ta bussen till stationen och sedan kliva på tåget mot skolan. Frid och fröjd, föreläsning i tre timmar, massor av praktikfall av alla dess slag gick vi igenom. Sedan värma mat på skolan för att bege sig mot tåget hem igen. Eftermiddagen spenderades med att träffa min pojkvän. Vi bestämde träff med en vän och tog en fika med honom. Mycket trevligt.. :) Kvällen spenderades hemma med middag och för drygt en halvtimme sedan gick pojkvännen ut ur huset.

Det som kvarstår av min kväll är att se fuskbyggarna och sedan ta en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0