Efter tandläkarbesök fredag morgon...

är jag lagom seg i munnen efter tandläkaren varit och rotat bland visdomständerna. :( Men det går nog fint det med.
Måste dessvärre plocka bort alla mina 4 visdomständer då det ska finnas tandköttsfickor sidan om dem, en kostnad på flera tusen! Jag förstår inte hur tandläkare kan kosta så mycket. De har verkligen monopol på marknaden! Blää! Men en sak i sänder, tandläkaren skickar remiss för röntgen för att sedan kunna klura ut hur vi ska tillväga efter det.

Ska försöka plugga i ett par timmar nu innan besök av finaste Soifa ska ske och sedan min pojkvän. :) Sol och ca 15 grader leder till att fina vårjackan kommer fram i em när jag ska in till stan igen. Men som sagt, plugg var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0