CSI

Jag sitter (rättare sagt ligger) och tittar på en av mina många favvoserier, CSI! Jag bara älskar den, jag kan inte sätta ordet på varför men det är något i serien som gjort att jag fastnat. Kvällens avsnitt är sjunde i säsong 10. Serien består av sex stycken huvudkaraktärer.

De sju huvudkaraktärerna är: Catherine (spelad av Marg Helgenberger), Dr. Raymond Laystone (spelad av Laurence Fishburne), Nick Stone (spelad av George Eads), Dr. Albert Robbins (spelad av Robert David Halls) Greg Sanders (spelad av Eric Szmanda) och Jim Brass (spelad av Paul Guilfoyle).


 

Dr. Albert Robbins

Nick Stone

Catherine Willows

Dr. Raymond Laystone

Jim Brass

Greg Sanders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0