T O R S D A G

Godmorgon! :)

Sovit gott? Jag har iaf gjort det. Haft en lugn natt med en lugn Saga. Däremot blir jag halvt väckt imorse av att Saga biter mig i ögonbrynet, dock av misstag så kan inte kan klandra henne för det. Men nu sover hon och jag fortsätter titta på nyhetsmorgon samt blogga. :)

Jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till detta kronprinssbröllop på lördag. Det är vackert samtidigt som jag tycker det är lite väl överdrivet. Som så att flera veckor i förväg tar bröllopsstudion på tv4 över hela kanalen och det är inte mycket som går när det ska utan blir inställt. Men jag tror trots det att det slutar med att jag kommer sitta bänkad framför tv:n på lördag för att se vigseln mellan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0