Slutseminarium

Hello!

Hemma igen efter en hel dag i skolan, lagom hungrig och sånt med. Men lagom road att ställa mig att laga mat... Kanske blir pizza? :) Ska välja något heelt annat än vad jag brukar. Är lagom trött på gyrospizza nu, får bli hmm.. kebab kanske istället! :)

Aja, för att relatera till rubriken så var det ju slutseminarium för kandidatuppsatserna idag och allt gick väl frid och fröjd fram tills vi precis skulle gå hem. Handledaren ber mig och min kompis stanna då han vill prata med oss. Då säger han att vår uppsats inte är klar på långa vägar, (så det han tidigare på dagen sagt att alla kompletteringar ska vara inne den 18 juni gäller inte oss). Men han tror garanterat vi grejar det och lämnar in en färdig uppsats men dock kanske inte förrän i augusti. Så där försvann den sommaren, men trots allt vad gör det? Jag hade inte så hemskt mkt planerat ändå. Men ändå lite trist... :( Jag försöker se det postiva i det hela, han vill att vi försöker slutföra det vi påbörjat trots att det tar lite längre tid än planerat och det är jag glad för. Så nu ska jag njuuuta av ledig helg, sen på måndag hoppas jag vi fått svar från handledaren ang om han själv ska fortsätta hjälpa oss eller om en av hans kolleger ska det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0