Fotbolls VM

VM i fotboll är nog alla flickvänner/döttrars mardröm (förutom de som faktiskt gillar fotboll då, ja). Allt ska kretsa kring när nästa match ska spelas och vilken tid. Allt ska planeras runtomkring detta och komma med andra förslag än att hänga framför tv:n då är världens mardröm för alla inblandade parter. Det är nu alla män blir som pojkar och skapar sig den där fula ölmagen för det enda som äts är väl snabbmat, chips och massvis med öl. Så jag säger NEJTACK till fotbolls VM, framförallt om Sverige inte spelar. Vad är det då för poäng att sitta och glo på andra länder när de spela fotboll?! Tror verkligen inte jag kan bry mig mindre så jag får väl tillbaka min pojkvän samt killkompisar om en månad.

Vad sägs tjejer? En tjejmånad för bara oss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0