Min tisdag..

Dagen började tidigt imorse, redan innan kl 6. Väckarklockan ringde och jag tog goood tid på mig att ta mig upp då jag var trött. Men iaf så klev jag upp och fixade till mig och klädde på mig, åt frukost och kom sedan iväg mot bussen lite för sent. Men som tur var hade saker och ting på min sida idag. Bussen var nåågra minuter sen så jag hann med den ändå. Jag åkte in till centralen för att sedan ta tåget mot skolan. Somnar på tåget, som vanligt... :P Lagom framme så vaknar jag och tar bussen mot skolan för att möte gruppen. Vi skulle gå igenom arbetena vi skulle kommentera under eftermiddagens redovisning och repetera vårt eget arbete. Lyckas ganska bra tycker jag nog för att sedan äta lunch och snacka lite allt möjligt. Eftermiddagen kommer och redovisningarna drar igång. Höll på från 13.15-17.00, så man var ganska trött när man väl kom därifrån.

Detta var en snabbgenomgång av vad jag har haft för mig idag.. :) Vad har ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0