Middag på restaurang...

...med hela familjen ikväll. Det var av en speciell sak att fira, min syster yster är from imorgon inte tonåring längre utan kliver in i 20-talet. Dock så blir det svårt att fira henne med restaurangbesök samtidigt som vi ska ha släkt och vänner på besök imorgon kväll så därför valde vi att lägga restaurangbesöket redan ikväll.

Restaurangen hette Le Colise där vi fick god mat. Vi åt tvårätters meny med lite vin. Efter alla mina incidenter med vin så bör jag egentligen hålla mig ifrån rödvin men ett glas kan väl inte skada tänkte jag. :) Till förrätt åt jag skagenröra och till huvudrätt blev det plankstek med ryggbiff, utsökt!

(Bilder kommer, fotograferade med systers kamera som hon har med på annat håll ikväll....)

Kommentarer
Postat av: Anntonia

Tack för kommentaren och självklart håller jag med dig :) Jag har var bara lite ironisk i det jag skrev för jag har aldrig riktigt gillat att laga mat och det har heller inte blivit så bra. Förän nu under det senaste året när jag kan lyckas med att laga något annat än köttbullar och makaroner, haha :D Trevlig blogg du har! :)

2010-01-08 @ 22:37:09
URL: http://anntonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0