Godmorgon onsdag!

Efter två svajiga dagar med mycket måsten är jag tillbaka. En snabb genomgång av de senaste dagarna.

Måndag: Föreläsning 9-12 i skolan, uppstart av ny kurs. Första känslan, INTENSIV!! Nya moment varje vecka. *Pust*
Därefter hem och plugga inför nästa tenta, ekonomistyrning som jag har på fredag. Miniormöte på kvällen och sen lite snack med pojkvän och sen sova.

Tisdag: Planerna att vara i skolan 8 för att plugga sprack då jag somnade typ halv ett ch redan då hade dåligt med sömn i bagaget. Så jag valde helt enkelt att komma till skolan lagom till 10, då föreläsningen började. Den varade till 13 och därefter blev det snacka igenom vad som händer på seminariumet på torsdag. Sen hem och plugga lite grann igår med.

Det är väl egentligen de senaste dagarna.


Idag då? Jo, som  ni förstår är inte mitt liv jätte inspirerande just nu. Jag ska bland annat ta mig igenom 2 kap i en bok med övningsuppgifter. Men även läsa ungefär 125 sidor i en bok jag tycker är lagom tråkig att läsa samt så ska jag förbereda min redovisning i seminariumet imorgon fm.

Men ha en fortsatt trevlig onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0