Gash, vad irriterande..

Jag måste bara berätta om detta för jag är lagom irriterad..

Jag åkte som sagt iväg och skulle träna pass på gymmet innan, kommer dit och hämtar min biljett för att sedan gå och byta om till träningskläderna. Klockan blir närmare fem och ingen instruktör dyker upp. Klockan blir över fem och många börjar bli smått irriterade, "vart är instruktören?" och så fortsätter det tills jag inte tänker vänta längre och då var klockan ca 17.20 så då beslutar jag mig för att byta om igen och cykla hemåt.


En annan sak jag irriterar mig på är att jag nyligen skaffat ny dator, det innebär att mycket av det jag har på min förra måste förflyttas till den nya såsom en sådan enkel sak som e-legitimation som jag hade på fil på min förra dator. Inser nu att jag troligen behöver betala sådär 100 kr för en ny dosa för att den dosan jag har nu inte kan användas till Mac.:@

Irriterande söndag vill jag sammanfatta denna dagen med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0