Lördag!

Idag händer det grejer, länge sen känns det som... :P

Jag glömde berätta men jag fyllde år i söndags på självaste alla hjärtans dag men iom att jag hade typ minitenta på måndagen så valde jag att förlägga födelsedagsfest ikväll och det är vad som händer ikväll. Men innan dess så ska man göra en massa grejs med. :P Vet inte om det är därför jag sovit oroligt inatt i tron om att jag glömt göra något viktigt tills idag. Men det ska iaf blåsas ballonger och fylla upp med bra musik på spotify för bästa party musik. Dessvärre har jag inte lyckats få någon av vännerna att ställa upp som DJ så jag får väl se till att göra en lista själv istället då :P. Men nä. jag tror jag får dra mig upp ur sängen för att komma igång med dagens att göra lista...

Ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0