Tisdag 28 dec 2010

God eftermiddag! :)

Jag har varit vaken ett par timmar och försökt sitta och leta lite info till min rapport nr 2. Dock inte alltid så enkelt kan jag säga då jag just nu är extremt osäker på om det ämne jag valt är något för kursens innehåll. Jag har i princip ett färdigt reservområde om det skulle spricka nu så, men jag mailade rapportansvarig och hoppas få svar under dagen. För nu tänkte jag ta mig in till stan, köpa lite grejs inför nyår. Kom fram till att lägga 500 kr på en ny klänning inte var värt det utan jag tar en av mina gamla istället. Ska nog kleta in mig i brun utan sol också.

Ska leta upp lite kläder bara och sen åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0