Tisdag 14 dec 2010

Jag har varit igång hela dagen och oj så trött man blev... :( Jag har dessvärre lite mer arbete framför mig innan jag kan koppla av också :(. Jag som så gärna hellre hade hamnat i sängen och sovit. Men sova kan man göra när man dör. Ska ta tag i rapport 1 och komma igång och redigera den så den blir klar innan jul, allra helst denna veckan.

Idag annars har varit en lite kaosartad dag för mig då jag inte hade med mig någon lunch och redan på FM var sjuuukt trött.. :( Så när eftermiddagen började lida mot sitt slut var min koncentration i princip nere på 0. Var inte jätte pigg på att göra mycket men fick försöka visa viss pigghet trots detta. Var även sjukt irriterad då jag igår hade suttit och skrivit dagboksanteckningar vi ska göra varje vecka till kursansvarig och jag sparat dem trodde jag men icke, de gick inte att finna på hårddisken så jag fick ikväll börja om igen. :( Men men, inte mkt och göra åt det.

Ha en fortsatt trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0