Söndag 19 dec 2010

Godkväll.

Min dag starta cirka 11.20 idag, då jag fick ett ryck om att jag skulle upp för att inte sova bort hela dagen.

Det blev en lyckad kväll igår.. Hamnade hemma hos Sofias exs lägenhet där vi spela in en helt vrickad film, vill ni se, besök Sofias blogg. Därefter blev det brogatan (igen...) har typ varit där nästan varje helg sedan i slutet av oktober.. OPPS! Dricker sliskig cider som är extremt torr. :P Kommer hem cirka halv 4 imorse och somnar 4, vaknar alltså 11.20 igen.

Efter uppvaknade äter jag frukost och sätter sedan igång med att försöka få min komplettering på rapporten klar.... Så efter ett par timmars arbete väljer jag att gå ut med Saga en sväng innan jag fortsätter skriva och strax efter 5 skickar jag in den.

Då sätter jag igång och lagar mat och äter... Sen hade mamma köpt pepparkaksdag så jag ställer mig och bakar lite pepparkakor. Men är det inte underligt att degen alltid är godare än färdiga pepparkakor?

Jag igår, hos Micke....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0