Lördag 4 dec 2010

Idag är en dag då det hänt extremt lite i mitt liv faktiskt. Det enda som hänt egentligen är att jag suttit hemma och skrivit arbete. Sjukt tråkigt egentligen. Därefter ställde jag mig i duschen, klädde på mig och sen följde med mina föräldrar till posthusplatsen där citytunneln idag skulle invigas. Men tji fick vi när vi kom fram strax efter 18 och föreställningen var över... :( Så vi gick runt o titta lite, in i glashallen och sedan vidare mot Spot för att äta middag. Kom dit och allt var frid och fröjd och beställa fick vi också göra. Men efter det tog det nog iaf en halvtimme innan maten kom in. Så det jag hade hoppats skulle bli en kanonbra kväll med god mat och service urartade och blev bara katastrof. Jag har tidigare besökt denna restaurang men dock under lunchtid och då har jag fått mat inom tio minuter. Nej. en ren besvikelse så jag ska hålla mig till lunch där i fortsättningen. Efter restaurangbesöket tog jag bussen tillbaka och besökte en kompis för att se film. Sen slutade den kvällen och här sitter jag nu, egentligen trött men inte tillräckligt för att gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: emilia

hej hej! tråkigt att ni kom försent! hoppas att citytunneln blir bra!

2010-12-05 @ 08:42:23
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0