Lördag 11 dec 2010

Till skillnad från igår mår jag bra idag och känner jag att jag kommit lite till ro i kroppen. Tror definitivt att det är rätt beslut att välja att skriva tentan till sommaren istället för att halka efter i nuvarande kurs. Har ju ett arbete som ska in i mitten av januari men det är nog lika bra att försöka komma igång med detta arbete redan nu innan jul.

Annars idag har jag sett till och röja undan ordentligt på mitt rum, då mitt skrivbord belamrats med en stoooor hög kläder senaste tiden, kläder jag dels inte kommer använda mer som skulle läggas undan och ev skänkas bort och även sådana kläder jag använder. Ett stort kaos har det varit iaf tillsammans med tidningar, papper och dator.. det blev lite trångt och jag börja tröttna på att inte riktigt få plats. Så dammat och dammsugit samt röjt undan kläder har skett idag.

Efter det var jag iväg med mamma och storhandlade på Maxi.

Ikväll blir det utgång, skall snart hälla upp lite passoa och apelsinjuice och sippra på, lite även kanske ett glas vin. :) Mmmm.. gott!

Jag för ett par veckor sedan, på utgång. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0