Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig är inte bara mellan två personer som har ett kärleksförhållande utan även kärlek till familj,vänner, djur m.fl. Kärlek för mig är när man trivs i varandras sällskap och har 100% förtroende för varandra. Jag tror på det här med närhet, kramar och pussar som ett tecken på kärlek, alltså en viss bekräftelse att man gillar varandra oavsett om det är familj eller vänner eller pojk/flickvän.

Just i nuläget har jag svårt att se mig själv känna kärlek mellan två personer i en romans. Varje uppbrott man gör är svårare för varje gång och jag blir ledsen varje gång.

Jag får inte ner mina tankar på papper känner jag, det slår bara slint i huvudet så jag får återkomma med en uppdatering kring detta ämne vid annat tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -16,9 KG

Hoppas du hittar lite pepp=)

2010-12-14 @ 21:47:02
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0