T O R S D A G

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har, fast det blev alltför sen kväll igår. Var och såg teater för första gång på år tror jag det är. :) Men sjukt bra var den iaf. Om ni någon gång hört talas om Edgar Poes noveller så var det iaf ur dem som pjäsen spelades. Den gick under namnet "De dödas skrik". Går på Hipp tisdag-fredag kl 21.00 (Insläpp sker dock redan 20.00 och man bör vara i tid.) Så jag var hemma först efter halv elva och somnade ca halv tolv. Måste bli bättre på att komma hem tidigare samt sova tidigare. Skolan börjar ju på allvar snart igen också.

Idag då? Jo, det blir en cykeltur till stadsbiblioteket för uppsats en stund. Så det är hög tid för mig att hitta dusch, kläder samt fixa mig lite för att sedan komma iväg. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0