M Å N D A G

Ny vecka, och nya tag. Uppsatsarbete fortsätter idag där vi slutade förra veckan. Äntligen fått ordning på problemformulering och syftet.  Så otroligt skönt. Nu är det bara resten av uppsatsen som ska checkas igenom också innan analys och slutsatser kan sammanställas.

Men jag kan väl ta helgen i snabba drag nu.
Fredagkväll - sen middag som gjorde att jag blev ca 1 1/2h sen till en planerad ölkväll hos vänner. Nattakäk från stippes mitt i natten och sen hem.
Lördag - sov till ca 13.00, sen duscha, äta frukost och dividera om hur vi skulle eller inte skulle gå på bio. Därefter kommer vi fram till att det inte blir bio utan vi väntar. Sen drog vi iväg till västra hamnen för promenad och sen tillbaka hem igen för att käka middag. På kvällen blev det filmhyrning och sen vidare till Helsingborg.
Söndag - vaknar ca 12.00 för frukost, glo tv och sen halv tre bege oss mot Knutpunkten för att åka hemåt.


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha, ja jag trodde jag hängde med där ett tag också faktiskt...men inte då :P Filmen tog ju en helt ny vändning sen. ;)

2010-08-09 @ 11:22:00
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0