Förändringen?

Godmorgon sunshines!

Solen skiner och allt är på strålande humör.

Jag tror jag har hittat det som jag verkligen ville hitta för att skapa motivation och vilja att förändra det jag funderat på i en evighet känns det som.

Jag är trött på att känna mig "stor" och inte komma i kläder som jag bara älskar. Att ha jeans där ingenting hänger utanför när de är stängda är mitt verkliga mål i livet. För de senaste månaderna (året) känns det som jag ökat ca 5-7 kg i vikt och de där kilona gör att jag inte mår bra alls. Jag säger inte att jag är tjock men inte heller smal men efter att ha ökat i vikt och de satt sig runt rumpa och mage känner jag mig inte tiilfreds med det liv jag lever så numera blir det frukt istället för kaka, vatten istället för läsk och massvis med grönsaker. Ska verkligen läsa in mig på olika saker också, samt träningen måste bli ett med mig. Det får bli full planering men jag ska lyckas och jag säger inte att det kommer bli en förändring på en månad, inte två heller men kanske ett halvår?

Jag återkommer senare, jag ska sätta mig ner och försöka plugga lite tsm med en kompis nu.


Kommentarer
Postat av: Linnea -ungmamma & ryttare

Jag är nominerad till att bli årets bästa ungmammablogg! Den med flest röster vinner så nu behöver jag all hjälp jag kan få!



Man får lägga en röst per dag fram till sista augusti och det gör man via länken nedanför!



Jag är nummer 8!



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html



Om jag redan skickat detta så ber jag om ursäkt, och det är bara att ta bort kommentaren om du vill :)

2010-08-20 @ 11:01:56
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0