Det är träning på G..

För första gången på evigheter har jag bestämt mig för att sticka iväg och träna på fitness och verkligen bestämma mig för att nu är det dags! Min kondition ska upp igen och jag ska känna mig stark igen. Det är en underbar känsla när det väl infinner sig och träningen blir rolig igen. Gud vad jag längtar till man känner passion för allt vad livet innebär, så nu blir det iväg och packa ihop träningskläder, leta reda på cykelnyckeln och sen dra iväg. Fast kanske skulle ta en tallrik fil eller ngt innan... :) Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Ja, självklart, det är ju ingen som knallar där inne ;)

2010-08-04 @ 20:08:53
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0