Tisdag

Godmorgon!

Har ni sovit gott? Jag har iaf, lite för länge dessutom, för min idiotmobilväckarklocka inte kunde ringa kl 7 imorse så sov jag till 9!!! Tur var väl egentligen att min klasskompis inte kommer hit förrän om en liiten stund så man ser lite pigg ut när hon kommer sen. Sitter just nu och dricker smoothie till frukost gjord på banan, hallon och naturell yoghurt. Sjukt gott faktiskt :). Så idag ska vi fortsätta skriva vår teoridel av vårt arbete. Hoppas på att det kommer bli kalasbra. Har lite svårt att hitta fakta om en del bara då det finns så många vinklingar av den delen. Så då är frågan hur vi ska ställa upp det.

Kommentarer
Postat av: Ellie<3

Fin header:)

2010-04-27 @ 13:24:58
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0