Påååskledig, ÄNTLIGEN!!

Arbetet är numera färdigt och inskickat så nu äntligen får jag lite påskledigt :). Blir lite av varje hela helgen. Ikväll ska jag verkligen försöka röja upp på mitt rum, här ser ut som ett bombnedslag, och har så gjort i veckor, om inte månader! :S Lite ordning och reda skadar inte så.. :) Sen ska jag SOVA!!! Det tycker jag verkligen jag gjort mig förtjänt av...

Imorgon, blir det scouter och fix på båtar mellan 10-15, så sovmorgon i den bemärkelsen blir det inte, men iaf bättre än att stiga upp 05.20 :P. Sen efter det blir det myspys med pojken ett par timmar innan man drar på påskfest hos en kompis. Hoppas verkligen det blir så kul som jag i princip förväntar mig att det ska bli.. :) Dricka alkohol igen (mer än 2 drinkar och 2 shot i Österrike alltså..) på lite mer än en månad.

Lördag tillbringas troligen så gott som i sängen hela dagen med en fika eller ngt på em..

Söndag blir det scouter igen och likaså på måndag... men sen vet jag faktiskt inte vad som händer.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0