Hemma igen från gymmet

och står nu i köket och lagar mat. :) Blir rester då klockan blivit påtok för mycket för middag egentligen men jag säger bara äsch, middag och mat behöver man. :)

Blev inte alls de passen jag hade velat på gymmet idag. :( Body Pump:en blev inställd då instruktörerna inte kom in i salarna och dels i sitt omklädningsrum. Så efter att ha tränat liiite grann i tjejgymmet bestämde jag mig för att träna combat, (de lyckades alltså med viss möda och envishet tillslut få upp dörren till personalomklädningsrummet och även den "stora" salen). Så jag kom precis hem och ikväll blir det middag, sen en filmkväll med New Moon och ev beck. :) En lagom road söndagkväll helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0