Godmorgon!

Jag sitter här nyduschad med kläderna på, dock ska håret borstas, tänder borstas och äta frukost och kanske en sminkning så man slipper se så oändligt trött ut alltid? :)

Har drömt massa konstiga drömmar inatt som att jag kom in i en affär typ, hamnar i bråk med ägaren och glömmer väskan med min älskade apple där, när jag kommer tillbaka får jag inte tillbaka min egen dator utan får en från deras lager... :S Hel wierd... Men tur var väl att det bara var en dröm.

Jag säger godmorgon och önskar er en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Ja vist är den? Han är grym :)



Kram och Glad Påsk!

2010-04-01 @ 11:10:20
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0