Godmorgon torsdag!

Hej allihop!

Sovit gott? I have, även om morgonen varit seeeg. :P Klockan ringde oväntat kl 7 imorse, kom sedan på att alarmet inställt på flera dagar. Så alarmet stängdes av och sen sov jag vidare. Vakna ca halv 9 men vart tydligen inte utsövd då heller utan först halv ti0 vart jag uppe ur sängen. :P Då gjorde jag en smoothie, börjar förvisso undra om mina blåbär och hallon verkligen ska vara frusna när man gör den då den knappt går att dricka utan att se ut som ett blått blåbär i ansiktet efteråt?

Så hör sitter jag och funderar på hur jag ska lägga upp denna dag. :P Har lite att fixa inför uppsatsen imorgon, plugga till dugga ska jag också göra.. Sen ikväll blir det styrelsemöte men hoppas INNERLIGT att det INTE tar mer än 2h då jag ska upp redan 5 imorgon, är inte speciellt förtjust i att sova knappa timmar innan en dugga.

Men nu svävar vi iväg för mycket, det var bara godmorgon jag skulle säga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0