Godmorgon

säger jag här i skolan, tog ett tiiidigt tåg mot skolan imorse, så jag har redan varit vaken i ca 3h. Är dock SJUKT trött och skulle hellre ligga kvar i sängen och sova fleera timmar till. Jag har sovit sisådär ca 4 1/2 h inatt, är nog därför. Tror det beror på att jag ska skriva tenta om ca 40 min som gör att jag inte kan sova kvällen före hur trött jag än är. :(

Men men, jag ska iaf försöka piggna till lite grann med vatten nu och sen orka stanna i skolan till ca 14 i em. :P Tentan har jag bara en timme på mig att skriva men räknar i princip med att det kommer gå fortare än så, gjorde det sist åtminstone. Så vi hörs helt enkelt efter att duggan skrivits och då koncentrerar jag mig på att få fram fakta till uppsats som ska skrivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0