Godkväll

Urusel bloggning idag, i know! Men efter att kommit till skolan har det gått i ett med att leta böcker på nätet för att sedan leta upp dem i biblioteket och ev kunna hitta någon till på det sättet. Därefter blev det att försöka ta sig igenom innehållet i böckerna och bestämma sig för om det var något vettigt att ha. Fick med oss SJU böcker hem, plus ungefär 3 till som är beställda via fjärrlån då bibblan inte hade dem. Så ungefär 13-14 böcker kommer vi ha om ca en vecka.. :S Så ja, vi har nog material tillräckligt för ett tag misstänker jag, hoppas innerligt bara att det står något intressant i böckerna bara.

Men iaf, klockan närma sig 16 och jag bestämde mig för att bege mig hemåt. Väl tillbaka i hemstad ca 17.30 drog jag iväg till mitt eget bibliotek och lånade marknadsundersökning - en handbok, för att vi ska kunna dra igång vår intervjugrej också. Bör försöka börja med att kontakta revisionsbolag som vi tänkt oss intervjua.

Väl hemma vid 18.10 hade mamma varit gullig och fixat fram lite mat som det bara var att värma och sedan äta. Mums med ris och kycklingfilegryta. :) Sen ville pappa ha hjälp med att sätta ihop taket till poolen och jag blev ute i ca en timme och hjälpte honom.

Efter det har jag bara suttit framför datorn och inte gjort mkt vettigt, sitter med fötterna i ett skönt fotbad nu. :)


Mina ypperligt snygga ;) fötter i en grön spann!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0