God eftermiddag!

VIlken dag och strååålande soool. :) Det gillas extremt mycket. Har dock fått arbeta inomhus idag då hela vårt område nere på scouterna är fullt av grus och småsten. Det är inte helt lämpligt att lägga ut ett jollesegel där och fixa och trixa med det. Så vi fick ta in seglena i det största rummet vi hade och fixa och trixa där istället. Så efter vårt bök med seglena idag så har vi konstaterat att det är ungefär 2-3 segel till som måste fixas innan seglingssäsongen drar igång om 2 veckor. Men det löser vi nästa helg förhoppningsvis.

Annars så när jag kom hem fick jag med mig pappa och börja städa bilarna och tvätta dem. Så nu står golfen snyggt tvättad tillsammans med tiguan därute. Nu väntar jag på mat och därefter dusch och lite uppsatsskrivande. :)
Bilmattorna blev också tvättade


I fullfart och tvätta bill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0