Fredag

Idag är det valborgsmässoafton! :) Dock har jag ingenting planerat och som det ser ut nu kommer det regna hela dagen. :/ Då det regnar just nu. Har ett par vikitga samtal att ringa men ack så jobbiga. :( Prestationsångest, jatack! Hela jag skakar så fort det ringer och jag vill bara lägga på luren igen. Jag förmedlar mig allra bäst om jag slipper prata då hela jag skakar som ett asplöv och mår helkasst och stakar mig jättefort, pratat för fort och helt enkelt tycker det är jättejobbigt. Men sådant måste väl också göras för att man ska kunna komma någonstans här i livet tror jag nog. Så jag får helt enkelt vänta ut tiden och ringa igen då de inte hade tid att prata med mig just nu. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0