Eftermiddag

Jag är kvar i biblioteket, kom hit för ganska exakt 3h sedan efter att sprungit och letat böcker på annan ort i lika många timmar. Sedan ätit lunch på Subway för att sedan ta mig med tåget hit igen. Så, eftermiddagen i övrigt har bestått av att skriva ihop material om IAS 32, 36 och 39. Ska strax fortsätta med den sista och bege mig hemåt vid 17-tiden hade jag tänkt.

Hade tänkt att träna ikväll men tror nog bestämt att det inte blir någon utan väntar tills imorgon istället. Då det får bli pump och core då istället. Hoppas på att ni får en fortsatt trevlig onsdag eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Tobias

usch ser vi inte fram emot, vill ha en varm och härlig vår!

2010-04-21 @ 19:54:07
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Sophie

Tack det samma! Btw, snyggt namn;)



Hälsningar Sophie♥

2010-04-21 @ 20:24:35
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0