Beskattningsrätt..

hej hopp..

Hoppas ni haft en trevlig dag änsålänge. Min dag har såhär långt bestått i att plugga extentor inför tentan på lördag. Jag läser kurs i beskattningsrätt för tillfället. Så mycket grejs och hålla ordning på så man blir helt snurrig i huvudet av allt. :( Sen att man inte riktigt vet hur man ska göra med vissa saker gör att det blir än mer förvirrande. Det som gör att man tröttnar och inte orkar fortsätta och då också så fastnar man lättare på facebook och på bloggen.. Farligt farligt..

Men ikväll har jag något och se fram emot åtminstone, ska träffa pojken igen efter drygt en månad utan honom då vi har varit på var sitt håll i världen. (Jag åkte till thailand den 30 september och kom hem 16 oktober, oturligt nog åkte han iväg den 14 oktober till södra Europa och kommer hem idag).

Så jag vet inte riktigt vad det blir, men lite mat och myspys gissar jag :). Ett avbrott i tentapluggandet iaf.

Kram

Kommentarer
Postat av: M A L I N

sv: okej det lät ju ganska intressant

2009-10-31 @ 15:01:43
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-03 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0