Välkomna till min nya blogg!

Hej och välkomna!

I min blogg kommer jag skriva om nästan allt som faller mig in, om skola, mode, känslor, tankar, nästan allt.

För att göra en snabb presentation av mig och vem jag är.
Jag är en 22-årig tjej som bor i Sveriges södra delar. I vardagliga livet så läser jag på Högskolan Kristianstad till revisor/controller. På fritiden är jag mycket ute och seglar med Malmö Sjöscoutkår. Men gör även sådant som faller mig in, träffa vänner och pojkvänn, fika, festa, shoppa etc. Hade gärna flyttat hemifrån men ekonomin står högre på listan än att dra på sig höga skulder från CSN innan man ens börjat jobba, så bor jag fortfarande hemma.

Som person är jag en mycket envis och ambitiös tjej. Är snäll, trevlig och målmedveten , säger jag själv.

Anledningen till varför jag tänker börja skriva denna bloggen är att jag har otroligt svårt för att få ner tankar och känslor. Det bildas lätt en ond cirkel, där negativa tankar tar över istället för att se det realistiska. Det jag hoppas att jag kan få ut av att skriva är att kunna bryta trenden en gång för alla.

Hoppas på trevlig läsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0