Sköna söndag

Godmorgon soliga söndag!

Måste bara visa en fin solnedgångsbild jag tog igår kväll när jag var på väg hem från min vän.



Tycker mest att färgerna är så sjukt fina.
Det kommer absolut bli fler sådana bilder framöver då jag tycker det är så fint.


Söndag idag då ja, vad händer då tro? Då solen skiner utanför fönstret så kommer jag snart klättra i bikinin och lägga mig på terassen och sola. Fick lite färg på min annars mycket bleka kropp igår. Men har tyvärr mycket svårt för att bli sådär cholkladbrun som många blir, då jag har mycket känslig hud.

Men först ska jag ge mig i kast med att baka frukostbullar och se om det blir gott :)

Hörs igen senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0