Kväll

Det jag gjort ikväll är att jag tog bilen, körde ut ur garaget alldeles själv. Stolt! =D Körde till båtstationen och hoppa ombord på en av våra expresser tillsammans med ett par vänner. Tanken var att segla tillsammans med den andra expressen, (har två stycken) till Dockan Marina för att terrorisera en annan vän som jobbar där.  Men det gick inge vidare då vi på vägen insåg att just det. det är faktiskt onsdag idag och då jobbar inte vår vän. Men segling ville vi ha och segling fick vi. Så livet är sådär underbart det bara kan vara när det även nu är typ 25 grader och stålande sol ute =D. Kom hem för en liten stund sedan bara. Vad resten av kvällen ger återstår att se, misstänkt är att det blir tv:n alternativt film, för jag känner mig lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0